2010. március 30., kedd

Tiger fotókiállítása...

Történt pedig, hogy meghívott miket Tibi, azaz Gergác Tibor fotós barátom alias Tiger, a fotó kiállításának megnyitására Sárvárra.

Mivel nem volt alkalmatlanabb a környéken, így engem tisztelt meg az ünnepelt, hogy pár szót szóljak megnyitásképpen.


Megoldottam, ugyan nem ment úgy ahogyan gondoltam, de talán nem volt rossz sem.


A várban kerültek kiállításra a portrék. A tárlat a "Nők bűvöletében" címet kapta. Hangulatos, egyéni színvilágú fotókat láthattunk.

Sajnos elég keveset, én sokat hiányoltam. Ha érdekel, nézelődj itt: www.tigrphoto.hu (Galéria).
Ja, azt nem meséltem, hogy csináltunk egy ajándékot Tibinek.


Egy bazi A3-as sárkány ölő tömegű könyv készült, kalligrafikus feliratokkal, mozaik képekkel, ezüst táblával, miegymás. Most lehet gyűjteni bele az autogramokat :-)


Orsival és Bálinttal jót kirándultunk, szépen sütött a nap, barátokkal találkoztunk, és időben hazaértünk.

1 megjegyzés:

Tiger írta...

Köszi-köszi mindent, ha még nem mondtam volna :)