2013. szeptember 8., vasárnap

Készülődés...

A karácsony szentsége, az áhítat, és a gyermeki boldogság Orsiéknál igen mélyen beleépült mindenkibe. Emiatt minden évben nagyon várja az én párom ezt az időszakot. Sokat gondol rá, készül, hangolódik, örömöt okoz neki minden apró lépés amivel közelebb lehet a Szent Este felé, és a számára legfontosabbaknak boldogításával.
 
 Emellett imádja a miniatűröket is. Elhatározta, hogy készít egy babaházat Éduának. Gondoltam, hogy a kislányom imádni fogja, de szerintem Orsinak még nála is nagyobb örömet okozott a készítése. Bonyolult munka volt, aprólékos, precíz, de ugyanakkor benne volt minden, ami egy anyát vezérel.
Otthon teremtés, a gyermekének az örömszerzés, lakberendezés, csempe választás, színek és bútorok, harmónia, textilek, étkészlet és hasonlók, a lányok legtöbbjének önmagában is nagy élvezetet okoz.
 Éjszakákon át, könnyes, fáradt tekintettel, erőn felül építgette a kis házat, és a végén igen szép lett az összhatás. Beköltözött a mackó család, és világítottak a lámpák, kész a mű. Jöhet a többi...
 A Karácsonyt éppen megelőző hétvégén nagy volt a sürgés-forgás. Az egész család linzert készített, karácsonyi szimbólumokkal.
 A felnőtt gyúródeszkán készültek a nagyobb alkotások,
 A gyerek méretűn a finomak. :-)
 Édua úgy döntött, hogy segít nekem a dokumentálásban.
Én ugyan minden nap mentem még dolgozni, de a hétvégén még számtalan aprósággal kerültünk közelebb az ünnepléshez, nem is beszélve róla, hogy jót szórakoztunk EGYÜTT !


Nincsenek megjegyzések: