2011. március 18., péntek

Lassan tavaszodik, ideje készülni rá !

A hosszú téli bezártság után már fájó vágyakozás van bennünk egy kis meleg, egy kis napsütés után. Édua a múltkor sírásban tört ki, hogy ő már unja a sok kényelmetlen ruhát, és tavaszt, meleget akar. Nem vagyunk ezzel mi sem másképpen.

Mivel kezdjük ha vágyunk valamire ? Egyből költünk rá. Még nem tudsz síelni, de a legdivatosabb síruhád már neked van. Még el sem indultál nyaralni, de már vettél új búvárszemüveget, és tollas szettet. Mindezt hol ? A Decathlonban. Miért, mert a gyerekek bicajoznak, rollereznek, koriznak, amíg te a nyaralásról álmodozol.

Tehát álmodozunk, és ennek eszközeként felhasználtuk a sport áruházat, és elmentünk egy kis olcsó szórakozásra. Szó se' róla, a gyerekek megtalálták, mivel foglalják el magukat.

Mindennel. Görkori, roller, gördeszka, labda, bicaj, tricikli, és minden ami kapható. Bálintnak pedig minden vicc új, így neki minden az újdonság erejével hat. Bár a többiek is így voltak vele.

Nagyon örültem neki, hogy végre rászántam magam, hogy vegyek magamnak egy görkorcsolyát én is. Mindig a téli sportok mentek nekem jobban, és a korcsolya is olyan volt, amiben annak idején sok örömet leltem. Így tehát meg sem lepődtem, hogy a soros göri elsőre barátként viselkedett a lábamon. Érdekes, hogy 3-4 párt is ki kellett próbáljak, míg találtam egy minden részletében kényelmeset, de mostantól van, és fogom is használni.

A srácok Micimackó formájú, és Barbie-s bicaj dudával lettek gazdagabbak, ami nagyon jól fog jönni, ha a tavasz kidugja az első sugarait. Addig meg marad a kényszerű beltéri sport. :-(

Nincsenek megjegyzések: