2010. augusztus 31., kedd

BULGÁRIA utolsó nap :-(

Hát nem. Az utolsó napon is szutyok idő volt, erős szél, eső.

A szabadidőnk nagy részét a fitness teremben és a játszó szobában töltöttük, de jobb lett volna, ha reggel indulunk, ha már nem próbálgathattuk a medencét, ami egyébként az utolsó napra valahogyan durván bealgásodott, és átláthatatlanra színeződött. Hogy ez hogyan lehetséges nem tudom.

Stoian még hozott nekünk ebédet a lakásunkra, és ettünk egy jót. Összepakoltuk, rendbe hoztuk a házat, újra építettük a bútorokat és visszaillesztettük a letépett csempéket, hogy senki se vegye észre pár napig, hogy 3 gyerek járt erre. :-) Szerencsére egy tányértörésen kívül más nem volt.

Tibor jött időben, betettük a nehéz cuccot, és indultunk. Rendes volt velünk, és elvitt a helyi Billába megint Burgaszban, pedig kiesett az útból, és vettünk elég vizet, és elégtelen mennyiségű élelmet, de erre csak akkor jöttem rá, amikor a vonaton a gyerekek úgy ettek, mint a menekültek, a finom, friss pékáruból, és már este elfogyott az a mennyiség, amit a másnap estig tartó vonat útra készítettünk elő.

Az állomáson Feriék (a család, akivel együtt utaztunk a vonaton ide felé is) már vártak bennünket, és elénk jöttek, hogy segítsenek a csomagokkal. Nagyon kedves volt tőlük. Aztán a gyerekek a már ismerős barátokkal ott folytatták a játékot, ahol abba hagyták, és hazafelé indulástól egészen olajozottan telt az este, és a reggel. Aztán lelassult az idő, és elkezdett nehezen telni, és csak nem értünk már haza.

Szolnoknál aztán Feri, Orsi, és a gyerekek: Dani és Eszti leszálltak, a gyerekek pedig fogadkoztak, hogy „majd skype-olunk !” Hmmm… mint a mi gyerekkorunkban… mi is mindig skype-oltunk. J Aztán valahogyan mi is csak hazaértünk, és örömmel üdvözöltük Nagyapát, akinek mindent elmeséltek a gyerekek hazafelé az autóban. Otthon pedig megnéztük a videót, amit sikerült éppen egy teljes kazettára rögzíteni.

Utólag sokan azt mondják, hogy ez egy bátor vállalkozás volt, de az én szüleim ugyanezekkel a kocsikkal, ugyanígy vonatoztak velünk a tengerpartig, és nincsenek rossz emlékeim róla, illetve nem volt a nyaralásunk bonyolultabb vagy különleges veszélyekkel teli, szóval csak ajánlani tudom mindenkinek, bár azt hiszem legközelebb mi is repülővel megyünk.