2014. április 7., hétfő

Tizenkettedik nap Dél-Francia országban

Egy „jó reggelt” vadászgép alakulatra ébredtünk, ahogy rátolták az utánégetőt felettünk párszáz méterrel. A dübörgéstől nem maradt szem szárazon, és csukva sem.
A gyerekek rágyújtottak valami mesére a dvd lejátszón, amíg a többiek is ébredeztek. Később megvettük a reggelit és komótosan szendvicsgyártásba és étkezésbe kezdtünk.
A mai napra nem terveztünk semmilyen túrát, hogy a gyerekeknek is legyen 1-2 olyan napjuk, amin még strandolhatnak. Már érezzük a hazaindulás szelét, így tudatosan próbáljuk beosztani az időnket, a tervezett programokat, a kajánkat, a pénzünket.
Reggeli után megtámadtuk a strandot. Máris tele volt, de azért leltünk olyan helyet, ahol felvertük napernyőnket, és leteríthettük a plédünket.
Sajnos mellettünk a camping egyetlen középiskolás korú fiatalokból álló csoportja volt, akiknél szükséges a zenei aláfestés.
Az egyik srác táskájából egész nap szólt a rettenetes ipari zene. tisztára, mintha a műhelyben lennék… amitől menekültem, most utolért.
De persze nem csak én nem tudok ezzel a szutyokkal azonosulni, nem véletlen, hogy ezen a környéken volt hely. Olyan ez, mint a margarin, nem mennek rá a hangyák. Mindegy, elviseltük.
A strandolás úgyis felváltva a csúszdákon és a melegebb vizű medencében történt. Ebédkor visszavonultunk a sátorhoz, és mindenféle ízre kevert tésztákat ettünk (sajtos, mákos, lekváros, fahéjas, meg valami gombás tejszínes sajtos megoldást is), majd újra visszamentünk a strandra, és estig ott töltöttük az időt.
Napozás, mese olvasás, pancsolás, s egyéb kalandoktól volt kicsit színesebb a nap. Estefelé aztán, amikor a nap lement, akkor felkeltünk a kőről, és elmentünk az esti rutin elvégzésére. Fürdés, fürdetés, mini diszkó, vacsora, játszótér, fogmosás, stb. Nem mondom, hogy sokkal, de valamivel korábban ágyba is kerültünk. Mese olvasás, alvás.